انواع و لیست قیمت خرید و فروش اتصالات پلی اتیلن

اتصالات پلی اتیلن

یکی از مزایا و ویژگی‌های قابل توجه لوله‌های پلی اتیلنی، قابلیت اتصال آسان این ابزار است. همان‌طور که می‌دانید این دسته از اتصالات، در مواردی مانند تغییر زاویه مسیر خطوط لوله و هم‌چنین تغییر دادن قطر آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. از طرف دیگر، این دسته از اتصالات، به هنگام اتصال قطعات لوله نیز دارای کاربرد هستند. به طور کلی می‌توان گفت لوله‌های پلی اتیلنی از اتصالات مختلف پیچی، کمربندها، اتصالات دنده‌ای و هم‌چنین اتصالات پلی اتیلن فشار قوی به صورت جوش لب به لب به وجود آمده‌اند. از طرف دیگر، این دسته از اتصالات دارای انواع اتصالات جوشی پلی اتیلنی فاضلابی، اتصالات الکتروفیوژن و دست ساز نیز هستند. بنابراین و با استفاده از اتصالات پلی اتیلن می‌توان از انواع خطوط لوله پلی اتیلن در موارد مختلف و با توجه به نوع نیاز، استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم انواع اتصالات پلی اتیلن را بیان نماییم و سپس روش‌های خرید و فروش و قیمت این اتصالات را مطرح کنیم.

انواع اتصالات پلی اتیلن

به طور کلی و بر طبق یک طبقه بندی می‌توان انواع اتصالات پلی اتیلن را در چند گروه دسته بندی کرد. این دسته از اتصالات شامل مواردی از قبیل اتصالات پیچی، اتصالات جوشی، اتصالات تزریقی، اتصالات پلیمری، اتصالات الکتروفیوژن و اتصالات کوپلینگی است. در ادامه به شرح مختصر هر یک از انواع این اتصالات پلی اتیلنی، خواهیم پرداخت و موارد مصرف آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

انواع اتصالات پلی اتیلناتصالات پیچی

به این دسته از اتصالات پلی اتیلنی،به نام اتصالات رزوه‌ای نیز شناخته می‌شوند. لازم است بدانید که اتصالات پیچی پلی اتیلنی، به طور معمول از پنج قطعه اصلی به وجود آمده‌اند. این قطعات عبارتند از: بدنه، سرپیچ، اسپسلیت، بوشینگ و ارینگ.

اتصالات جوشی

این نوع از اتصالات پلی اتیلن، به وسیله جوش لب به لب به لوله پلی اتیلن متصل می‌شوند. اتصالات جوشی در بیشتر موارد در سیستم‌های آبرسانی و هم‌چنین فاضلاب دارای کاربرد هستند و در مصارف صنعتی، کشاورزی و شهری و… نیز می‌توان آن‌ها را با استفاده از دستگاه‌های جوش پلاستیک متصل کرد و مورد استفاده قرار داد.

اتصالات تزریقی

لازم به ذکر است که برای تولید اتصالات تزریقی پلی اتیلنی، باید در ابتدا قالب اتصال به وجود آید. در این شرایط، به طور معمول می‌توان مواد پلی اتیلنی را به وسیله ماشین آلات تزریق پلاستیک، به داخل این قالب‌ها تزریق کرد تا از این طریق اتصال مورد نظر شکل بگیرد. نکته قابل ذکر این است که این نوع از اتصالات به صورت کاملا یکپارچه ایجاد می‌شوند و از طرف دیگر نسبت به دیگر انواع اتصالات، از قبیل اتصالات فلزی و یا چدنی، دارای استحکام بسیار بالاتری هستند. هم‌چنین این نوع از اتصالات پلی اتیلنی، از نظر ابعاد و اندازه نیز به صورت کاملا یکنواخت ایجاد می‌شوند چراکه قالب به کار رفته در آن‌ها شکل یکسانی دارد.

اتصالات پلیمری

اتصالات پلیمری نیز نوع دیگری از اتصالات پلی اتیلن به شمار می‌روند. این دسته از اتصالات، خود در انواع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله این موارد می‌توان اتصالات پلیمری پلی اتیلنی، اتصالات پلی پروپیلن، اتصالات یو پی وی سی، اتصالات سی پی وی سی و … را نام برد. نکته‌ای که لازم است به آن اشاره شود این است که به این نوع از اتصالات پلی اتیلنی اتصالات غیر فلزی نیز گفته می‌شود. از این دسته از اتصالات در مواردی از قبیل حمل و نقل سیالات و مواد اسیدی در پالایشگاه‌ها استفاده می‌کنند. از طرف دیگر می‌توان اتصالات پلیمری را در آبیاری فضاهای سبز نیز مورد استفاده قرار داد.

اتصالات الکتروفیوژن

در این دسته از اتصالات پلی اتیلنی نیز، از عملیات جوش دادن برای اتصال به لوله استفاده می‌کنند. اما نکته قابل ذکر در زمینه تفاوت اتصالات جوشی با این نوع از اتصالات پلی اتیلنی، در این عامل است که در اتصالات پلی اتیلن الکتروفیوژنی، از جوش الکتریکی استفاده می‌کنند. به کارگیری جوش الکتریکی در اتصالات الکتروفیوژنی، باعث می‌شود تا دقت بیشتر و هم‌چنین مقاومت بالاتری برای اتصال اتفاق بیفتد. بنابراین این دسته از اتصالات را می‌توان در خطوط لوله انتقال گاز مورد استفاده قرار داد. در بسیاری از مواقع نیز از اتصالات الکتروفیوژنی پلی اتیلنی در خطوط آبرسانی استفاده می‌کنند.

یکی از نکاتی که لازم است در این بخش به آن اشاره شود این است که با استفاده از این نوع از اتصالات، می‌توان اتصالات پلی اتیلنی مختلفی را انجام داد. از جمله می‌توان به اتصال لوله – لوله و یا  لوله- زانو دست زد و یا اتصال لوله – بوبلین و … را تشکیل داد.

نکته دیگری که باید در مورد این نوع از اتصالات پلی اتیلنی به آن اشاره شود این است که با استفاده از روش اتصالات الکتروفیوژنی، بسیاری از محدودیت‌های دیگر روش‌های اتصال از جمله روش‌های دیگر جوش، از بین رفته است. این عامل سبب شده تا این نوع از اتصالات، موارد کاربرد و مصارف بیشتری نیز داشته باشند.

اتصالات الکتروفیوژناتصالات کوپلینگی

اتصالات کوپلینگی پلی اتیلنی نیز، همان‌طور که از نامشان مشخص شده است از جنس پلی اتیلن هستند. این دسته از اتصالات به صورت شرینگ کار می‌کنند. به کارگیری این نوع از اتصالات باعث می‌شود تا لوله‌های پلی اتیلن، به یکدیگر متصل گردند و از این طریق از نشت مایعات داخل لوله به خارج و محیط بیرون از لوله، جلوگیری به عمل می‌آورند. از اتصالات کوپلینگی پلی اتیلنی در بیشتر موارد در صنایع نظامی استفاده می‌کنند. هم‌چنین در صنعت پتروشیمی و صنایع دارویی و دریایی نیز این روش را برای اتصالات به کار می‌برند. صنایع غذایی و هیدرولیک نیز از دیگر صنایعی هستند که از اتصالات کوپلینگی استفاده می‌کنند.

خرید و فروش اتصالات پلی اتیلن

از آنجا که از انواع مختلف اتصالات پلی اتیلن، در حال حاضر برای انتقال انواعی از سیالات در پروژه‌های مختلف صنعتی، نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها و… استفاده می‌شود، بنابراین فروشندگان بسیاری به کار خرید و فروش اتصالات پلی اتیلن مشغول شده‌اند. خرید و فروش این نوع از اتصالات در کشور ایران، به روش‌های گوناگون جزئی و عمده انجام می‌گیرد. از طرف دیگر بسیاری از فروشندگان این دسته از محصولات، انواعی از اتصالات پلی اتیلنی را به صورت‌های آنلاین و اینترنتی نیز به بازار مصرف ارائه می‌دهند. بنابراین می‌توانید برای مشاهده لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن به این وب سایت‌ها مراجعه نمایید. در این صورت می‌توانید قیمت‌های این اتصالات را به صورت کاملا مستقیم دریافت و مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود را نیز از این طریق با قیمتی مناسب‌تر از مراجعه حضوری، خریداری کنید.

خرید اتصالات پلی اتیلن از طریق نمایندگی‌ها

یکی از روش‌های خرید و فروش اتصالات پلی اتیلن مراجعه به نمایندگی‌های معتبر این محصولات در شهرهای مختلف کشور است. این دسته از نمایندگی‌ها انواع مختلف اتصالات پلی اتیلن را با قیمت‌های مناسب و کیفیت‌های مطلوب در اختیار خریداران و مشتریان قرار می‌دهند. بنابراین در صورتی که قصد دارید اتصالات پلی اتیلنی مورد نیاز خود را با قیمت‌های ارازن‌تر خریداری کنید و از طرف دیگر از کیفیت و مرغوب بودن آن‌ها نیز اطمینان کافی داشته باشید، می‌توانید این نوع از محصولات را از طریق مراجعه به نمایندگی‌های آن‌ها در سراسر کشور خریداری کنید. با استفاده از این روش خرید، مزیت دیگری نیز برای شما روی خواهد داد و آن، این است که محصول خریداری شده، دارای خدمات پس از فروش مطلوب نیز خواهد بود. از طرف دیگر بسیاری از این نمایندگی‌ها دارای تکنیسین‌هایی هستند که آن‌ها را برای نصب و تعمیر انواع اتصالات پلی اتیلنی، به مراکز و محل‌های مورد نیاز مشتریان اعزام می‌کنند و از این طریق رضایت مشتریان خود را جلب می‌نمایند.

خرید و فروش عمده انواع اتصالات پلی اتیلن

در حال حاضر خرید و فروش این نوع از اتصالات از طریق عمده فروشی نیز انجام می‌شود. با خرید این اتصالات به صورت عمده از مراکز عمده فروشی سراسر کشور می‌توانید نرخ پایین‌تری را نیز پرداخت کنید. به طور کلی می‌توان گفت قیمت اتصالات پلی اتیلن بسته به نوع خرید شما نیز متفاوت خواهد بود.

خرید و فروش اتصالات پلی اتیلن از طریق شرکت‌های تولید کننده

برای خرید اتصالات پلی اتیلن مورد نیاز خود می‌توانید به شرکت‌های تولید کننده این محصولات نیز مراجعه کنید. لازم است بدانید که بسیاری از شرکت‌های تولید کننده اتصالات پلی اتیلنی در کشور، این دسته از اتصالات را به صورت استاندارد طراحی و تولید می‌کنند و سپس با کیفیت‌های مناسب در اختیار خریداران قرار می‌دهند. بسیاری از این شرکت‌ها نیز محصولات تولید شده خود را به صورت اینترنتی و آنلاین  به خریداران عرضه می‌کنند.

برای خرید اتصالات پلی اتیلن با قیمت مناسب و کیفیت بالا با فروشگاه صادقی ۰۹۱۲۵۱۰۴۷۶۰ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما