روش تولید شیر خودکار پیمان در کارخانه

آشنایی با شیر خودکار پیمان

از مجموعه محصولات پر کاربرد در حوزه شیر آلات، شیر خودکار پیمان می باشد. این محصولات که بدنه آن نیز برنجی می باشد از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشد، که قابلیت تحمل فشار بالایی نیز دارد. با توجه به درخواست مشتریان عزیز ما این محصول را نیز با بهترین قیمت در در  فروشگاه خود به صورت عمده عرضه می نماییم و هم چنین به دارای قابلیت ارسال به سراسر ایران نیز می باشیم. که حسب درخواست مشتری، ارسال می کنیم.

تاریخچه تولید

شیر خودکار پیمان چندین سال قبل توسط چند شرکت مختلف در کشور تولید شد تا از واردات این محصول جلوگیری به عمل آید و باعث ایجاد اشتغال در کشور گردید. در ابتدا با تجهیزات ابتدایی این محصول تولید می شد اما بعدها تصمیم گرفته شد تا با به روز ترین تجهیزات تولید گردد که همین امر منجر به کاهش قیمت و افزایش کیفیت در حجم های عمده آن گردید. و اقدام به عرضه عمومی در کل کشور گردید.

روش تولید

در بسیاری از کارخانه هایی که شیر خودکار پیمان تولید می کنند با استفاده از به روزترین تجهیزات روز این عمل صورت می گیرد که با فشار کاری 6 بار و دارای اورینگ های آب بندی از جنس لاستیک ان آر/اس بی آر تولید می شود که با کیفیت بسیار بالایی عرضه می شود که مصرف کنندگان و مشتریان نیز از این مساله استقبال کرده اند.

کارخانه شیر خودکار پیمان

تعداد قابل توجهی کارخانه برای تولید این محصول وجود دارد، که در تهران یا شهرستان ها شیر خودکار پیمان را به صورت عمده تولید و عرضه می نمایند تا نیازهای بازار ایران را در این محصول برآورده نمایند. شما می توانید با تماس با ما این محصولات را تهیه نماید.

این شیرها دارای عمر بالایی بوده و زود فرسوده و از کار افتاده نمی گردند. هم چنین اگر بتوانیم با استفاده از آن ها کارهایی آبیار یا زمانی که منبع آب را پر می کنیم استفاده کنیم باعث خواهد شد عمر بیشتری داشته باشند. البته باید در نگهداری آن ها نیز احتیاط نمود.

کیفت شیر خودکار پیمان

کیفیت شیرخودکار پیمان بسیار بالاست و در خصوص نصب آن باید گفت که بسیار ساده بوده و افراد مبتدی هم می توانند به سادگی آن را نصب نمایند. با استفاده از سرچ در گوگل نیز می توانید اگر مشکلی در این خصوص داشتید بررسی نمایید و آموزش لازم را در این مورد ببینید و استفاده کنید.

کاربرد شیر خودکار پیمان

کاربردهای بسیار متنوعی برای این نوع شیر در نظر گرفته شده است که ما در این جا به برخی از آن ها می پردازیم. با توجه به اینکه این نوع شیر یک طرفه است و بر فرض مثال آب در یک سمت حرکت می کند و امکان برگشت برای آن وجود ندارد، ما با استفاده از همین اصل میتوانیم این شیر را در جاهای مختلفی استفاده نماییم یکی از آن موارد می توان به پمپ های آب اشاره کرد که با توجه به نوع کارکرد پمپ آب نباید برگشت پذیر باشد و حتما در یک جهت باید حرکت نماید.

ساختمان شیر خودکار پیمان

ساختمان این شیر بسیار به روز بوده بدنه آن از جنس برنج می باشد. وجود یک درپوش در بالا که در مواقعی استفاده خاص خودش را دارد و ورودی و خروجی آب که آب از آن عبور می کند و سایر موارد. و از این شیر با توجه به کاربردهای خاص آن می توان در بسیاری از موارد بهره گرفت و بسیاری از نیازهای ما را به شیرآلات برطرف نمود.

آشنایی با شیر خودکار پیمان

استاندارد شیر آلات پیمان

محصولاتی از این دست را باید با توجه به استاندارد روز تهیه نمود تا دچار مشکلات نگردد. چون زبانه این نوع شیر هم جهت با حرکت آب باز شده و اگر امتحان کنید در خلاف جهتی که آب حرکت می کند بسته می شود. برای کاربردهای بسیار زیادی چه در خانه و چه صنعتی به کار گرفته می شود.

استاندار این محصول در تولید باید به حدی باشد که در زیر فشار دچار ترک نگردد. می توان از این نوع شیر برای آبیاری نیاز استفاده کرد زیرا با حفظ آب با پمپاژ رها می کند و برای این مورد نیز کاربرد فراوانی دارد.

می توان از بین سایز های مختلفی که این نوع شیر دارد، نوعی از آن را استفاده کرد که مانند و اندازه شیر عادی باشد. تا نیازمان را برطرف کند.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما